2011-04-17

GANT Bedstone white

Denna vackra klockan fick jag av min älskade make i födelsedagspresent! Och ljuvliga vita rosor.. så vackra!





Sunday morning!

Så härligt med söndagar! Då är jag ledig och kan koppla av helt. Oftast har man ett fulltecknat schema under veckan och då ska allt hinnas med under helgen när man är ledig. Hur många av oss hinner aldrig varva ner, innan tankarna är tillbaka på jobbet igen.
Vi måste bli bättre på att ta vara på dagen, leva i nuet. Låta tankarna och kroppen slappna av och får tid att återhämta sig. Det är ju faktiskt det helgen är till för, att samla nya krafter inför den kommande arbetsveckan.
Så denna söndag ägnar vi oss åt varandra och familjen. Inget är planerat, eller bestämt, och vi tar dagen som den kommer!

Hoppas Du får en skön söndag!
//Mia

2 kommentarer:

Room of karma sa...

Ja, det var den klockan jag trode att du köpt!
Passar din stil kanon!

Fin blogg!
kram CC

Mia sa...

Tack! Jag bara älskar den!!