2011-04-12

Lounge känsla...

Idag var det inte lika fint väder. Här regnar det  just nu, så vi får se om jag kommer ut i spåret om några timmar.




Jag sitter och planerar för alla härliga sommarkvällar på altanen, frukost med barnen på sommarlovet osv. Men vi behöver nya utemöbler, de gamla har vi haft i många år nu och dom har verkligen gjort sittt!

Jag vill ha lite lounge-känsla är ute. Den altanen är ganska smal, så vi kan inte ha den stora teakmöbeln där. Så jag funderar på en grupp i konstrotting, helst vit. Men jag är osäker på om vi får plats med en grupp där, det kanske fungerar bättre med en hörnsoffa!

Den första gillar jag bäst! Poolen hade jag gärna också haft, men det är ett projekt som ligger längre fram i tiden för oss...






Nu är det dags att ge mina små raringar lite frukost, innan vi ska åka till dagis. Och jag har fulltecknat schema idag! Jag ska nog stanna till på ett av stadens trevligaste caféer och köpa mig en fräsch räksallad till lunch!

Mia

ps. bilder från brasommarmobler.se och nisses.se

Inga kommentarer: