2011-04-28

Mulberry





Back to business!

Så var min långledighet över och det är dags att återgå till verkligheten. Med tanke på vad påskhelgen gav för resultat på vågen, är det skönt att komma in i de sunda vanorna igen.
Jag är väldigt sugen på att köpa nya träningsskor, Reebok easytone. De verkar så sköna och kan de bidra till en fastare rumpa, tackar jag inte nej!

Min start på dagen såg ut så här, -0,5kg på vågen och en god frukost med bra protiener!



För ett litet tag sedan fyllde jag år och jag visade er klockan jag fick. Men jag har inte visat er min andra present, som jag fick av min make.
En underbar, efterlängtad plånbok av märket Mulberry! Tillsammans med den fick jag även en tygkasse, praktisk till det mesta.




Visst är den tjusig! *love it!*

Ha en fin dag, nu måste jag göra mig iordning för att åka till jobbet!
//Mia

1 kommentar:

Room of karma sa...

Tråkig väska! Nej inte alls avundsjuk:):)
kram CC