2011-04-18

My BeautyBox!

Det har varit en riktigt rolig dag på jobbet! Mycket folk i butiken och man hinner knappt sitta ner och äta lunch. Som tur är har jag laddat med kalla luncher denna veckan, sallader, kycklingspett med Quinoasallad mm.



Idag tog jag en sväng in till den absolut bästa parfymbutiken jag vet, här i min småstad. De är alltid hjälpsamma och serviceminded!  Jag hade helt slut på mina ansiktskrämer och foundation, och jag kan inte vänta tills vi åker över till England ;) .. det är lite långt till november!




När jag var yngre använde jag aldrig annat än tvål och vatten, en mjukgörande kräm, that´s it! Riktigt så enkelt är det inte idag.. en lyx jag börjar gilla mer och mer.
Jag sportade jämt och lade aldrig mycket tid på makeup. Och när det kommer till makeup, så är det än idag. En bra foundation, mascara, lite rouge så är jag klar!

Men idag köpte jag mitt första läppstift; Clarins, Joli Rouge brilliant, i färgen transparence. ♥  Ger lite mer glitter, än ett läppglans. Riktigt fint och mjuk som ett läppbalm- me like!




//Mia

1 kommentar:

Room of karma sa...

Snygg blogg!!!!!!!!!!!!!!!!

KRAM CC