2011-04-19

Ny kokbok!




Det blir en vacker dag idag!

Jag älskar att laga mat och baka! Jag är dock inte lika duktig som tjejerna i Sveriges Mästerkock. På onsdag är det final, och jag har mina aningar om vem som vinner... Jag har följt den tjejens blogg, innan hon dök upp i tvrutan, så jag håller en extra tumme för henne.

Jag har en passion, förälskelse... till matlagningsprogram.. Och kokböcker!
När jag fyllde år fick jag ett presentkort på böcker av mina föräldrar och av mina barn fick jag boken, Skaldjur av Leif Mannerström.



 I högerspalten ser ni en trave böcker, klickar man på den kommer man till min bibliotek. Där kan ni läsa om mina böcker, även romaner, och klickar man på bilden hamnar man hos en välsorterad bokhandel!

Ett av mina senaste köp är den här boken:
Jag har faktiskt inte haft tid att sätta mig och bläddra i den, men här är en försmak av va den innehåller.





Ha en fin dag!
//Mia

1 kommentar:

Vita verandan sa...

Tack detsamma Mia!
Kul och mysig blogg du har. Handlar mycket om livets goda förstår jag. Kul med lite tips om smarriga rätter och gott vin. Lite skönhetstips är inte fel heller. Hit återkommar jag gärna med!

Ha en fin fortsättning på kvällen
Kram Anna