2011-04-13

Österlen!




Jag har sökt efter ett hus att hyra i Österlen till sommaren, och äntligen fann jag ett som har vad vi behöver.
Det är bokat, betalt, bekräftat och klart! *lycklig!*
Det är så skönt att ha något att längta till och se fram emot. En vecka semester i vackra Österlen, och det ska bli helt underbart!
 Vi har bara varit i Österlen en gång tidigare, då med husbilen. Och jag måste säga att vi blev förälskade i denna plats! ♥

Huset ligger i Kivik, alldeles nära stranden och med lagom avstånd till det mesta verkar det som...
Tips om vad man inte ska missa när man är i Österlen, tages Tacksamt emot!




Ps. I framtiden skulle jag gärna kunna tänka mig ett sommarhus där, men maken vill att vi köper ett i Spanien. Vi får väl se hur det blir med den saken...

//Mia

Inga kommentarer: