2011-07-15

Husvagn och Camping!

Semester!!  Idag går även maken på semester och det ska bli så skönt!


Vi hade inga planer för vår semester i år, förutom en tur ner till vackra Österlen i Skåne.
 Förra året åkte vi med mina föräldrar och husbil. Men eftersom vi är 6 personer i vår familj, blir det lite bökigt, även om alla får plats att sova.
Igår mötte jag upp maken utanför Tagene Fritidscenter i Göteborg. Vi skulle bara titta... ;) 
En stund senare satt vi på säljarens kontor och hade köpt en husvagn!! hihiii.... Den är rymlig, fräsch och har sju sovplatser! Perfekt mao! 

(Jag kan varmt rekommendera Tagene, snabb service och supertrevlig personal! Sånt värdesätter jag!)


Idag ska jag städa ur den.. den är nystädad, men jag vill ändå städa den själv! ;) Sen får vi gå igenom vad vi behöver shoppa inför premiärturen!!



Så blir det lite tyst på bloggen, vet ni vad jag är... 

Ha en fin dag!
// Mia

3 kommentarer:

Maria - Wikers liv sa...

Grattis! Vad kul med husvagn! När barnen var små, lånade vi svärföräldrarnas husvagn och åkte ner till Göteborg varje sommar. Nu har de inte husvagnen kvar längre och vi skulle ändå inte få plats när barnen blev större... ;) Ibland kan jag faktiskt sakna det där med husvagnsboende ;)
Ha en trevlig semester!
Kram / Maria

casaofmia sa...

Ha en härlig semester!

Casa bianca di Mia sa...

Vår lilla dotter har vattkoppor.. :(
Så vi får vänta med semestern några dagar.

Hoppas ni får en trevlig helg!
Kram Mia