2011-07-20

Husvagnen MakeOver!

Jag tänkte att det kanske var dags att visa er resultatet av min lilla makeover, av husvagnen! Det är ialla fall en start...
..med tanke på att jag tjatat så om den! ;)


Innan var den varm och så kanske.. men jag gillar verkligen inte orange! Och jag ville ha in mer ljus. Jag får säga att det blev ett helt annat intryck när man kliver in i vagnen nu, ljust och mycket fräschare. :)
Jag är väldigt nöjd.


Här bjuder jag på före och efterbilder!








Ser ni vad som hände med dynorna... den orange färgen tonades ner och istället ser man den grå!! Och då har jag inte ljusat upp bilderna direkt... :o


Nu ska jag börja packa... Ha en fortsatt fin dag!
Kram Mia

4 kommentarer:

maria - Wikers liv sa...

Åh, vad fint du gjort! Håller med ang nyansen på dynorna. Det grå lyfter liksom fram det grå i dynorna. En helt annan look! Jättefint, vad roligt! Hoppas ni får många trevliga stunder i vagnen!
Kram / Maria

My New England Dream sa...

Så fint det ble! Det ser jo nesten ut som en helt annen camping vogn. Først syntes jeg det så ut som om du hadde skiftet trekk på sofaen også, så de nye gardinene gjorde underverker :)
Klem Anne-Gry

Room of karma sa...

Hej Mia. Var har du tagit vägen? Du uppdaterar inte.
Kanske kanse är du på väg till skåne:) Ser fram i mot lite bilder från Iphonen.....

Nu är du kvar på denna blogg, eller?
För nu har jag lagt till dig på min liste:)

kram CC

Coquina sa...

Superfint blev det =) Vill tipsa om en sommartävling på min matblogg, vore superskoj om du ville vara med och tävla =)