2011-07-16

Marshmallow till Frukost!

Jag älskar böcker och läser gärna!
Framförallt är jag en sucker för kriminalromaner. Men jag läser olika beroende på vad som låter intressant... Ibland kan jag köpa en bok, för att jag gillar omslaget! 






Senast lästa bok är den här; Mashmallow till Frukost
Som man kan läsa på basidan, går det alldeles utmärkt att både skratta och gråta åt den här boken! En gripande bok, som jag hade svårt att lägga ifrån mig! 


Finns bla att köpa här!


Trevlig läsning!!
// Mia

2 kommentarer:

Maria - Wikers liv sa...

Mina 18:åriga döttrar har den boken. Är den något för mig som precis fyllt 40? Kanske ska låna den av dem... ;)
Ha en underbar Lördag!

Kram / Maria

Casa bianca di Mia sa...

Då tycker jag att du ska låna den av dom! Jag är 37, och den passar oss runt 40 alldeles utmärkt! ;)

Ha en fin lördag du med!

Kram Mia