2011-07-31

Moet & Chandon!

Lite lyx kan man ha, även på en Campingsemester..!

Förrätt tillagad på pappas nyuppackade gasolgrill. Det tog honom "bara" 19 år att montera den... en avancerad liten sak, inköpt 1992!! hihihiii...


Även denna utsökta varmrätt är tillagad på samma grill.
 En stekpanna fick agera formen som rymde laxsidan.. Gott blev det! :)



I Kalmar köpte min söta mamma en flaska Moet, i snyggt fodral! Avnjutes i trevligt sällskap och gärna lite kyld! :)


Ha en toppen Söndag!
Kram Mia

5 kommentarer:

Maria - Wikers liv sa...

Mmmm.... ser gott ut!!!
Fniss... din pappa hade visst inte lika bråttom att få upp grillen, som min man, när vi köpte ny ;) På en gång, typ... ;)
Kram!

ANNIXEN. sa...

Jösses vad gott det såg ut!

Classic Style Blog sa...

Champagne is always a good idea ;)
mums,,tack för besöket hos mej, och varmt välkommen tillbaka , du har en trelvig sida som jag nu sk akika runt vidare på ..kram

Två systrar sa...

Hej Vännen!! Den som väntar på ngt gott....vi har alltid en skumpa i kylen och som sommelier kan jag nästan svära på att det är den mest ultimata drycken till alla tillfällen....Tack för fina ord! Det är sådana som värmer och gör att jag orkar vidare..tack! <3 Vi kan väl länka varandra så att vi kan ha koll på vad vi sysslar med och vilka viner vi dricker hihi kram kram C

Casa bianca di Mia sa...

C:Klart att vi gör!!
Jag lägger dig i min länklista, så jag kan hålla reda på dig!
Det ska vara bubblor i glaset!! ;)

Vintips är alltid kul! hihii..
Kram Mia

Classic Style: Varmt Välkommen hit!! :) Dig håller jag också koll på i min länklista! Vi ses! Kram Mia