2011-07-18

Nyblom o Kollén

Finns det ett mer komplett textilföretag!?


Jag älskar deras tyger och varje säsong byter de mönster och färger till viss del. Jag brukar köpa mina tyger på Balders Hage, i Göteborg. Man kan även beställa från deras webshop; www.baldershage.se




Idag fyndade jag tyg i vitt och grått till husvagnen, utgående design kanske, men det kommer bli hur snyggt som helst! Små dukar som matchade fick också följa med hem. :)


Så idag har jag suttit större delen av dagen vid symaskinen... och maken har snickrat. 
Tänk vad duktig man kan va på sin semester va!? hihihiii.. ;)


Snart ska vi krypa upp i soffan, hela familjen och njuta av en film som maken är och hyr!
Önskar Dig en fortsatt fin måndagkväll!
Kram Mia

3 kommentarer:

Maria - Wikers liv sa...

Ja, visst är deras tyger fantastiskt fina! Gillar dem oxå mycket, "tygbohem" som jag ju är... (Mannens benämning på mig ;) )
Blir säkert jättefint i er husvagn!
Hoppas filmen är bra!
Kram / Maria

Casa bianca di Mia sa...

Tack vad snäll du är!
Jag älskar också tyger! Jag har tyger liggande ibland i flera år, för att jag inte kommer på något att göra med dem... man kan ju inte sy kuddar av allt! ;)
Ja, dina fantastiska klänningar som du syr!! Jag blir såå imponerad! :)
Vi såg Gullivers resor, mycket omtyckt här hemma! ;)

Kram Mia

Maria - Wikers liv sa...

Tack vad snäll DU är... ;)
Nä, man kan ju inte sy kuddar av allt... Vi kan inte ha fler kuddar hemma nu... säger Mannen... ;) Vi får väl se... säger jag ;)
Kram / Maria