2011-07-07

Thomas Sabo



Idag har jag köpt en liten present till mig själv! Tittade på dessa vackra örhängen från Thomas Sabo, för ett tag sedan, men hade inte tid att vänta på att expediten skulle bli ledig...
Idag slank jag in i smyckebutiken och där var dom... Nu var jag bara tvungen att prova. ;) Ljuvliga, eleganta, helt i min smak! *kärlek!*




Jag köper sällan smycken till mig själv, för att jag är dålig på att använda smycken. Givetvis har jag alltid mina tre ringar på mig. Och mina örhängen med stenar byter jag sällan ut... 
Men jag har en underbar make som gärna skämmer bort sin fru med fina saker däremot! Framförallt smycken! Sist fick jag en underbar klocka från GANT, och jag bara älskar den!! 
Här ser ni hur den ser ut...


Dags att sminka av sig och krypa ner under täcket. :)
//Mia

Inga kommentarer: