2011-08-11

Business, business...

Hej Ni Goa!!
Igår hade jag besök av bästa vännen K, med flickorna! Tack för besöket, det var himla trevligt!! 


De senaste veckorna har jag klurat lite på vad jag vill bli när jag blir stor... Och jag vill det här! :)




Jag har många planer nu, och de två senaste dagarna har jag träffat två av mina underbara väninnor. Det har gett mig mycket inspiration och nya infallsvinklar till livet och vad jag kan göra. 
Nästa vecka ska jag på anställningsintervju... lite pirrigt, men samtidigt vet jag inte om jag vill ha det jobbet, egentligen, inte nu längre ialla fall. Lurigt...! ;)




Dessutom har jag faktiskt sökt in på en utbildning, en uppfräshning av kunskaper kan man säga. Kommer jag in där vet jag vart det bär hän! 


Ja, det är många idéer jag har och genom att ha sålt min butik, öppnas många nya dörrar och möjligheter.. Jag måste bara bestämma mig för vilket tåg jag ska hoppa på! 


Ha en fantastisk kväll!!
Kram Mia

5 kommentarer:

Maria - Wikers liv sa...

Nyfiken! Vad för sorts butik har du haft? Lycka till med allt du har på G! Vad det nu är?;)

Casa bianca di Mia sa...

haha..Tack!!
Ja,vad det blir, det får jag nog återkomma till. Jag hade en stor choklad och konfektyrbutik här i småstaden. 7år hade jag den och sålde nu 1/7.. så man har inte hunnit landa riktigt än, känns det som. :)

Skattelyckan sa...

Hallå du söta - det värmer! Visst hade vi det trevligt. Nästa gång får ni komma hit och då får vi se om vi ska klura vidare eller om det gick vägen. Kram på er!

Två systrar sa...

God morgon vännen! Hoppas du gillade programmet och att nässdukarna räckte :-) Kanske inspirerade det dig att göra just det du skriver om...mer av det som gör dig lycklig...det gör jag
Vi hörs igen...kramar C <3

Casa bianca di Mia sa...

God morgon C!!
Ja, näsdukarna räckte.. ;) Men jag ville sett mer... gärna en timma!
Jag har bestämt mig för vad jag ska göra; precis det!! :)

Kram Mia