2011-08-14

The Business Woman!

Tänk vad svårt det kan vara ibland, att veta hur man ska välja.


Under helgen har jag funderat och planerat. Vänt och vridit fram och tillbaka... Jag har pratat med min älskade make och försökt komma fram till ett beslut. Och Nu, äntligen vet jag precis hur jag vill göra!!
Idag har jag Tackat Nej, till inbokade anställningsintervjuer...!! Efter noggrant övervägande har jag meilat berörda arbetsgivare och avböjt, innan jag ens träffat dem. Och det känns HELT rätt! :)


Ingen idé att slösa på varken min eller deras tid, när jag har helt andra planer! ..eller hur! ;)


Så... om några veckor sätter jag mig i skolbänken. En utbildning inom ekonomi och redovisning. Och jag kan säga att det ser jag fram emot! Jag känner att jag gör helt rätt, som tagit detta beslut, men det stoppar inte med det... jag har andra planer också, fast de håller jag för mig själv ett tag till! ;)


Så vad passar inte bättre än ett litet mode-collage, made by Mia! Allt från H&M.






Fortsätt njuta av dagen! Själv ska jag tvätta, städa, måla och piffa lite... 
Kram Mia

2 kommentarer:

Maria - Wikers liv sa...

Business-kvinnan har god smak! ;) :)
lycka till med pluggandet, och ser fram emot att få höra restan av planerna så småningom :)
Kram / Maria

Casa bianca di Mia sa...

Tack Maria!
Jag lovar att du ska få höra mer sen! ;)

Kram Mia