2011-08-25

California Denim



Ingen har väl missat att Reese Witherspoon är modellen för Lindex höstsatsning; California denim!? 

Kollektionen släpptes i måndags, och jag vet inte om det blir rusning efter den... men jag köpte ett par snygga jeans, dom heter superstretch och finns i två tvättar, ett fynd för endast 199kr! Satt som en smäck! *love*


Den snygga ponchon var redan slut i webbutiken, men här i småstaden fanns den kvar. 
By the way... Poncho är ju tydligen helrätt i höst! Jag har inte köpt någon ny, utan använder min Burberry som jag köpte i England för två-tre år sedan. 

På Lindex hemsida kan du se hela kollektionen, eller i närmaste Lindex-butik!

Hoppas du får en faboulus Torsdag! (jag trodde det var torsdag igår... ;)) 
Kram Mia

2 kommentarer:

Maria - Wikers liv sa...

Snygg blå färg! Verkligen fyndpris! ;)
Ha en fortsatt skön torsdag. Jag har gått runt och trott att det var onsdag, här i morse... ;)

Kram / Maria

Casa bianca di Mia sa...

Haha.. ja, ibland blir man smått snurrig! Jag skulle nog behöva en vitaminboost, så jag piggnar till och kan tänka klart! ;)

Kram Mia