2011-08-12

Chihuahua!

God morgon alla pigga!




Såg ni "en andra chans" på 1:an igår!? Så starka människor!! Jag blir djupt imponerad och skulle något liknande hända mig, vet jag inte om jag skulle vara så stark! Tur att viljan ofta är starkare..


Jag har skärpt till mig med min viktresa, nu efter semestern och redan plockat av 1kg, på tre dagar. Och vet ni vad, jag har hittat mitt sätt att tappa de extra trivselkilona! *glad!*




Igår var jag hos min barndomsvän J, och hennes härliga familj. Vi pratade och skrattade bort många timmar. Barnen lekte och lill-prinsen var överlycklig över att få åka fyrhjuling med R. :)


Själv hade jag svårt för att slita mig från valparna. Mina väninna har tre Chihuahua och nu har två av dem fått valpar! Sååå otroligt söta! ca 1 vecka gamla.





Jag är väldigt sugen på att en av dessa ska få flytta hem till oss. :) Både jag och maken är uppvuxna med hundar, mest stora raser, men de här små liven passar kanske oss ändå!? Vi pratar om det här hemma nu, så får vi se sen.


Nu ska jag stoppa mina småttingar i badet, sen ska vi handla inför kvällens mys! Idag kommer tonåringen hem från sitt konfirmationsläger! Tjohooo! <3


Kram Mia

2 kommentarer:

annette sa...

hej japp såg en andra chans igår och läser charlottes blogg:
www.systrartva.blogspot.com

Birgitta sa...

Oj, jag tänkte först när jag såg dom små att vad är det för små möss hon håller i, ha, ha, ha. Kramiz Mamma