2011-08-18

Elegant & Smakfullt!




Jag har haft fullt upp den sista tiden, kör full gas och älskar det! Men kroppen drar i nödbromsen ibland och då kommer huvudvärken som ett brev på posten.. *suck* 
Men lite vila, så fixar det sig! :)


Just nu har jag planer och drömmar, jag tänker göra till verklighet. Det är så kul att planera ett steg i taget... Ny karriär, inspirerar till lite nytt i garderoben också! Och det är ju inte tråkigt..! ;) Nu i höst kommer det fantastiskt mycket nytt, och sååå mycket snyggt! Vill ha, vill ha, vill ha!!


Vill man vara lite Business Woman, kan detta kanske funka!?




Hoppas du får sova gott! Jag beklagar att det blev ett så sent inlägg, men blogger har strejkat helt idag... eller så är det min laptop, som vill bytas ut mot en MAC Pro!! Jaaa...! ;) hihihiii...


Kram Mia

3 kommentarer:

Två systrar sa...

Hej där!! :-) Ja kvällens program bjöd inte på så mycket tårar ( tror jag ) men mycket kärlek !!Min C var så duktig hihi och hoppade över en gråsugga!! gjorde han också, hihi han menade betongsugga!! Kram C

Två systrar sa...

men nu glömde jag ju...hur gör du dina snygga kollage? Kram

Casa bianca di Mia sa...

Ja, kärleksfullt, det var det! Han pratade så varm om dig! Och det glimmade lite extra i dina ögon när du pratade om honom! :)
Ja betongsugga skulle det nog va! hihi...

Mina collage gör jag i ett gratisprogram som heter Photoscape eller Picnik.com. Enkelt att använda!

Kram Mia