2011-08-16

Flickrum!



Idag ska jag rensa och städa i vår lilla dotters rum.
Vi har tänkt att tapetsera om där, men tapeterna får nog ligga några dagar till. Vi hinner inte just nu. :(


Under tiden kan jag alltid roa mig med att leta efter inspiration. Och när det kommer till barnrum, är Pottery Barn helt oslagbara!! Så ljuvliga flickrum och häftiga pojkrum!





Till vår lilla prinsessa har vi valt tapeter från Laura Ashley! Och jag vet inte om jag vågar säga det... men dem köpte vi i november 2010, och de har alltså inte kommit på plats än!! 
Ja, vi har lite att stå i med andra ord! ;) Men köper man inte det man faller för direkt, slutar det ofta med att varan har tagit slut, när man äntligen kommer till skott. Det har hänt oss alldeles för många gånger...!





Nu ska jag göra mig klar och ta en fika på stan med en väninna!
Ha en fin dag!
Kram Mia


Pssst! Alla bilder kommer från Pottery Barn! *love*

2 kommentarer:

Maria - Wikers liv sa...

Hoppas du haft en mysig fika med väninnan!
Ja, tänk att det varit så ofta för oss oxå, att saker tagit slut eller utgått, när vi väl ska köpa det vi tittat på sen länge ;)
Kram / Maria

Casa bianca di Mia sa...

Haha.. vi har samma otur du och jag då! Visst är det typiskt!! ;)

Kram Mia