2011-08-26

Happy, happy Friday!!

Idag är jag sååå glad!! Det är så skönt när planer och drömmar går i lås! 
Igår fick jag tex bekräftat att jag kommit in på min utbildning och den startar i oktober. Jag längtar redan... ;)
Och det är många av våra planer och projekt som vi har rott i hamn nu. Avslut, det är som balsam för själen ibland! Att äntligen kunna avsluta ett påbörjat projekt, vare sig det gäller husbygget eller något annat.




På min fb-status igår:

En läkare på nyhetsmorgon förklarade hur man finner inre frid. Det är att avsluta det man påbörjat, Så jag såg mig omkring här hemma och började med saker jag ännu inte avslutat, avslutade en flaska Vodka, tömde den påbörjade flaschkan Bailiass, en pava Råm, en sckvätt rjödviin, en pås shipps, !/2 kladkkka ohc enassk ckohldad, du sha bar a vecta hurr jekkla brar ja måR nu. VA snell å snikka de hervidaer til de somn behövre inner frii ..takc



hihiii...  ;D

Igår och idag får vi njuta av lite sommarvärme. Det brukar ju komma några varma dagar i augusti, innan hösten tar vid. Nog börjar man ana att hösten är på väg och det är också en härlig årstid. 
Dags att se över behovet av varmare skor i familjen... för de här storfavoriterna har jag använt mycket i sommar,; och det syns...! hihi...


Hoppas Du får en toppenhelg!!
Kram Mia

4 kommentarer:

Skattelyckan sa...

Kul att det går vägen!Kram

room of karma sa...

hihihi den gillde jag (På min fb-status igår:) Den inre friden behövern nog jag:)!

Jag har en ide till dig Mia. kan inte du införa fredags garvet på din blogg?:) så man kan få sig ett fredags flin varje fredag här hos dig:)

Ha en fin helg!
kram CC

Casa bianca di Mia sa...

Hihi... ja, det var en bra idé! Det kanske jag skulle kunna fixa!
Visst behöver man ett gott skratt ibland! ;)

Ha en bra helg!! Ska ni plantera träden i helgen? eller har dom inte kommit?

Kram kram

Casa of Mia sa...

Grattis, härlig FB-status, trevlig helg