2011-08-17

Höstens Skor!

Att det börjar bli höst, märker vi lite varstans...
Det plockas kantareller, några gula löv har börjat trilla ner på marken... Och så kommer alla höstens nyheter, både i skor och kläder!


Förra hösten bodde jag i princip i mina svarta gummistövlar från Ilse Jacobsen. Älskar dem! 
Men jag vill ha lite nytt också..
Här har vi två favoriter!





Farligt nära att de får följa med hem till garderoben!! ;) 


Sen har jag ett par svarta Moon boots, underbart när det är snö och kallt ute! Nu hittade jag ett par likadana till lilla prinsesan. Supersöta, men de kanske blir lite klumpiga att gå i för henne?!


Gillar tanken på att hon har matchande skor! :)


Ha en fortsatt fin dag!
Kram Mia

3 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Snygga stövlar! Men åh så söta moon boots vill ha till tjejerna men jag vet att de är lite otympliga!

Room of karma sa...

wow, snygga boots eller vad jag skall kalla dom? Riktigt snygg = ja ha... Då vad det en sak till man vill ha då,hihihi ....

kram CC

Coquina sa...

Ååååå Hilfiger Green 1 - skorna är sååå snygga, vill ha =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min 1 års tävling =)