2011-08-09

Housekeeping!

Idag är det städning som gäller! 




Murstocken är färdigmålad och det blev såå fint! Så nu ska jag städa i resten av köket, skura luckor och putsa fönster. Jag är inget fan av just fönsterputsning, men nu behövs det! 
Städning är som prozac för själen, det blir fint och då mår man bra, eller hur!? ;)




 Som tur är behöver jag bara putsa insidan fönsterna denna gången. I veckan kommer en lokal firma och tar utsidan! Inte alls kostsamt som man kan tro, sen har vi ju rut-avdraget. :)


Lilla prinsessan är ute och leker med sin docka och dockvagn. Jag tycker denna dockvagn är sååå söt, i lite gammaldags stil. 





Nä, nu får jag sätta fart om jag ska få köket att skina, innan det är dags att göra lunch. 
Hoppas Du får en fin dag!

2 kommentarer:

Limetwig sa...

Hej Mia!
Visst är det skönt när huset är städat och tvätten är tvättad och kylen är full... då kan man passa på att njuta lite extra :) Känslan av gott avbete är skön! Snygg mysdress du hittat på H&M, ska kollas in :)
Ha det bäst! Åse

Casa bianca di Mia sa...

Hej Åse!
Ja, det är underbart! :) Sen är det mysigt att köpa lite ny blommor att sätta in när man städat, som en liten belöning. :)
Mysdressen fanns inte online, vad jag kunde hitta.

Sköt om dig!
Kram Mia