2011-08-23

InspirationsKälla!



Idag kom den! 


Ikea-katalogen 2012... det är lite av en tradition att krypa upp i soffan med en kopp cappuchino och bläddra i den nya katalogen. Lite inspiration hoppas att den kan ge... jag gillar omslaget ialla fall. :)




Många bloggare har ju tjuvkikat på bla den engelska utgåvan, men jag lät bli... för mig är det tradition att bläddra. Inredning-tokig som man är..! hihii...


Hoppas ni har haft en bra tisdag!


Min började inte så bra som jag hoppats... men sen blev den bättre än jag kunnat tänka mig! :) Så efter mina möten idag, kunde jag köra hem mot småstaden igen, med ett leende på läpparna! My secret, so far.. ;)


5 kommentarer:

Birgitta sa...

Nu blir jag Nyfiken!! Kram Mamma

Vita verandan sa...

Hej!
Såg din kommentar. Jag blev också misstänksam om de verkligen var äkta. Det ska ju vara nummer och grejer har jag förstått. Hur som helst är de nog väldigt lika men då vill man ju inte ens betala över 2000 eller hur. Vad kostar en LV i USA? Såg att du har köpt en. Den hunder får åka fint!
Kram Anna

Maria - Wikers liv sa...

Ja, visst blir man än mer nyfiken på vad du ska ta för dej ;)
Väntar fortfarande på min IKEA-katalog.
Ha en bra onsdag!
Kram / Maria

Casa bianca di Mia sa...

Hej Anna!

Jag var inne på sidan, för man blir ju nyfiken.. Men det är en "kina-sida", mao ingen företagsinformation, inga kontaktuppgifter mm. En Mulberry kostar ca 10 000kr i Sverige beroende på modell och kostar väskor långt under halva priset, är den med säkerhet inte äkta.
Ska du köpa en kopia, köp på e-bay! 2000kr hade jag absolut inte betalt för en kopia, max 500 kanske.
Lycka till!
Kram Mia

Vita verandan sa...

Tack för informationen. Det är nog så. Mina svärföräldrar var i Kina i våras och jag fick en Gucci för 40 kr! De berättade att det är exakt samma väskor som säljs billigt men de är förståss inte "äkta" men vad spelar det för roll. Fast jag vill inte betala 2000 kr för en kopia, det håller jag med dig om. Ska kika på e-bay lite sedan.

Ha det gott!
Kram Anna