2011-08-04

Loppis-Fynd! nr.2



Jag har inte visat så mycket från Casa bianca di Mia, ännu... :) 
Det beror främst på att vi bygger och färdigställer lite varstans, både inne och ute.  Just nu håller vi på i groventrén. Tapeter har kommit upp och min underbara make bygger trappa till andra våningen, där tonåringens studio ligger. Däruppe huserar han på 30kvm för sig själv.. lugn och ro från småsyskon kan vara guld värt ibland!  ;)


Åter till loppisfyndet.. denna charmiga lampa i porslin! Jag har inte bestämt mig för vart jag ska placera den. Och en ny skärm ska den få. Jag funderar på att göra en själv av oganzaband, eller köpa en vit enkel skärm. Det är lampfoten som ska synas! Älskar den redan! :)




Ha en fin dag, mina vänner!
Kram Mia

1 kommentar:

Maria - Wikers liv sa...

Vilken fin lampfot! Kul med fynd! Ha en fin dag du med!
Kram / Maria