2011-08-20

Louis Vuitton!

Jag älskar Louis Vuitton! Den klassiska designen!


Jag har en stor all in-bag, och den rymmer hur mycket som helst! 
Igår kväll spanade jag efter hundväskor... Jag ska ju köpa en liten Chihuahua av min barndomsvän. De är endast två veckor gamla ännu. :)
Men en liten väska är smidigt att ha valpen i, den tar inte lika stor plats som en bur i bilen.. och vill man inte att valpen ska använda sina små ben för mycket i början (vilket dom inte orkar) kan man ju bära den i en snygg väska!! :)





Smakar det, så kostar det... men på andra sidan atlanten är dessa mycket vanligare och inte alls lika dyra som här i Europa. Så en sådan här skönhet är nu beställd via en vän i USA! *längtar*
Nu ska jag åka och handla, sedan är det dags att börja förbereda buffén till sonens konfirmation imorgon.


Ha en faboulus lördag!!
Kram Mia

3 kommentarer:

Skattelyckan sa...

Vad kul med ännu en familjemedlem. Får mina tjejer syn på vovsingen så kommer de bli så avis. Än så länge har det gått bra med uppstoppad hund i väska och det får det gärna fortsätta göra. Men jag gosar gärna med din om jag får.Kram

Maria - Wikers liv sa...

Den blir snygg att frakta runt lilla vovven i! Ha en underbar lördag och hoppas det blir fint väder på konfirmationen imorr´n!
Kram / Maria

Casa bianca di Mia sa...

K, du får gärna komma och gosa med min lilla valp sen! :)

Tack, önskar er en superbra helg!
Kram Mia