2011-08-09

Mitt Kök!

Nu har jag städat färdigt för idag... På köksbordet ligger nu en massa småprylar, som inte ska ligga i köket! Det ska resten av familjen få sortera i och ta det som tillhör dem. resten slänger jag nu. 
Jag avskyr när det ligger all möjlig bråte, där det inte ska vara! Men ibland måste man stå ut med det med.. som när man bygger! ;)





Tänkte visa er lite bilder från mitt kök... Men inte helheten då..! hihihiii...

Först murstocken, som jag målade härom dagen.




Delar av köket & små detaljer...







(bakom skymtar ni själva matplatsen..)

Hoppas Du får en trevlig kväll, och att ni som börjat jobba, njuter av kvällen lite extra! :)


Kram Mia

3 kommentarer:

ANNIXEN. sa...

Underbart! Vad mysigt med kamin och spis att elda i. Det ser ut som om vi har exakt samma luckor och knoppar!

Maria - Wikers liv sa...

Så mysigt! Vilken rolig ljusstake! Härligt med vedspis! Gillar din fina våg! Känner så väl igen det där med små högar som inte ska vara där de är. Mobiler, hårsnoddar, läxpapper m.m... Men det är väl en del av vardagslivet, förstås?!
Kram / Maria

Mrs Sessan för Lifestyleblogs.se sa...

Gud vilket vackert kök du har. LOVE din lilla järn spis!!

//Mrs Sessan