2011-08-05

Mitt Kontor!




Nu är inte mitt kontor ett eget litet rum, utan en del av vårt sovrum. Så ordning & reda är a och o... Inte alltid det lyckas, men med en bra grund är det lättstädat.
Papper i organiserad kaos ligger ofta i högar lite varstans, speciellt inför månadsdeklarationen. hihii..


Men jag älskar att planera och organisera upp saker och ting. Jag trivs bäst när det är ordning och var sak på sin plats! I ett bygge som vi gör, kan jag säga att det är ett Omöjligt uppdrag!! Inget ligger på sin plats... för när det är ordning på ett ställe, är det väldigt bra att lägga prylar där från ett annat rum som nu ska byggas/tapetseras i. Ja, så har vi det här...! Organiserat kaos, med inslag av total förvirring... ;)


Angående ordning och reda, så är jag väldigt svag för anteckningsböcker. Det har jag alltid varit.. skriver gärna listor av alla de slag. Särskilt "att göra"-listor!  
Denna lilla goding åker upp på min Önskelista direkt! Så kul Och praktiskt, att föra "dagbok" över middagar med goda vänner, god mat och självklart något gott vin! Men för vinet har jag en Vindagbok! *love*


Hoppas ni får en bra dag! Här regnar det, så det blir perfekt att vara inne och städa!
Kram Mia

Inga kommentarer: