2011-08-31

My New Boots!

I måndags var jag och hälsade på min väninna och de små valparna. Åååhh, så söta dom är!! Nu har alla öppnat ögonen och tultar runt i bädden. Det ser så roligt ut när de sitter där och vinglar... *love*
Än så länge har vi inte bestämt vilken valp som blir våran, men jag har en favorit, såklart! Lite svårt att få en bra bild, när de små liven rumlar runt hela tiden... hihi..





Och så har jag fått köpt ett par nya stövlar, från märket Bullboxer. De är mörkt bruna och hur sköna som helst! Detta kommer vara mina vardagrstövlar tror jag. Nu saknar jag bara ett par svarta, men de vill jag ha lite klack på, så de passar lite till fest.



Hoppas ni får en bra onsdag! Och TACK för att du tittar in!!!
Kram Mia

4 kommentarer:

Birgitta sa...

Åh vilka gulliga små valpar! Snygga stövlar förresten <3<3 Mamma

Hildas hem - Sofia sa...

Hej Mia! Visst är det deras hus vi köpt. Det är över fyra år sedan nu - tiden går fort. Det stämmer också att det var tegel i köket tidigare, det har vi putsat över och målat vitt. Så då har du varit här alltså, förstår jag. Kul!

Vilka otroligt gulliga valpar! :)

Jag önskar dig en fin kväll!
//Sofia

ANNIXEN. sa...

Jättefina stövlar! Jag slog till och köpte ett par Primeboots idag, så nu är det hål i plånboken ;)

Room of karma sa...

Urrrrrrrrrrrrrrrr snygga!

kram CC