2011-08-30

Nyanser av Vitt!



Idag har jag kvistlackat trappan som maken byggde till tonåringens rum. Med lite tur, ska jag hinna grundmåla den också. Alla foder i entrén har jag också kvistlackat och ska få sig ett lager vit färg.
Det är så skönt, för nu kan vi bygga, måla och pyssla i vår egen takt! Huset är värderat, så banken jagar oss inte längre med det. Nu kan vi istället göra iordning för att det är roligt..! :)




Åh... vad jag är sugen på att renovera i vårt sovrum. Jag har letat inspiration på nätet och hittade för ett tag sedan, en bild på ett alldeles underbart sovrum! (ovan) Jag vet på ett ungefär hur jag vill att vårat ska bli, men det är alltid roligt att se hur andra har gjort.
Tack vare alla sköna inredningsbloggar, behöver jag inte längre köpa alla dessa inredningsmagasin jag alltid köpte förr. Inspirationen finns på nätet! :)


Hoppas du får en fin tisdag!
Kram Mia

2 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Underbart sovrum! Vilken fin höstlig header du har på bloggen! kram

Casa bianca di Mia sa...

Tack! Ja, de är lika bra att inse, att hösten är här! ;)

Kram