2011-08-28

Ordning i Skåpet!


I helgen har jag fixat lite med vårt skåp i vardagsrummet.
Vi fick skåpet av mina föräldrar och det är stort och bra. Men vi har inte skapat någon direkt ordning i det, utan våra Chateauglas har samsats med finservis och sällskapspel mm.
Nu har spelen fått flytta ner i vår sjömanskista och skåpet innehåller annat som gör det hela betydligt trevligare! Nu saknar jag bara bättre belysning i det.


Jag har en tanke om att vitmåla skåpet, då det är laserat... men det får kanske bli en annan gång...



















Ramen som står tom, ska jag sätta in ett av våra bröllopsfoton, jag beställde härom dagen. Brevid den ligger placeringkort, vigselprogram mm från vårt bröllop.




När vi har något att fira, gör vi det med bubblor i glaset! Och då har vi sparat korken från vissa, speciella tillfällen. Jag har alltid gillat vin- och champangekorkar...!? Hade kunnat tänka mig en sån där tavla som man lägger vinkorkarna i. Men mycket vin dricker vi inte, så det får räcka med att spara champangekorkarna! :)


Nu är det dags att göra något av den här dagen.. Vi har inte bestämt oss för vad ännu bara, men maken sitter med GP så jag får gå och höra om han hittat något.. Ha en fin söndag!! 
Kram Mia

Inga kommentarer: