2011-08-07

Raindrops keep fallin´on my head...

Vilken tjusig grå färg det är på himlen idag!! 




Nu har vi snickrat och grejat hela semestern och idag är sista dagen innan vi kastas tillbaka in i verkligheten. Jag har blivit lite bortskämd... haft sovmorgon de sista dagarna. Men maken börjar jobba imorgon, så då är det jag som får masa mig upp när småttingarna vaknar.


Jag har blivit lite småförkyld... Inte roligt alls, men det blir väl lätt så när man kör AC för fullt när det är varmt ute..!?




Nåväl, nu måste jag släppa datorn, då liten prinsessa pockar på min uppmärksamhet. :)


Ha en fin söndag, vänner!
Kram Mia

2 kommentarer:

Room of karma sa...

Här har du en till som har blivit mycket bortskämd i sommar. Mina små sessor har sovit till kl 10,00 varje dag. Hur skall jag få upp dom i morgon när sommarlovet är slut. Och hur skall jag själv kunna hoppa upp när kl ringer?

Vi får passa på att njuta idag, den sista dagen.
Här hemma väntar alla på min goda hemmagjorda Lavendel glass. Sedan blir det lite film i regnet:)

önskar dig en fin dag!
kram CC

Maria - Wikers liv sa...

Vi har nog haft en ganska så lika semester du och jag... ;)
Kram / maria