2011-08-08

Shopping!

Hej söta bloggvänner!




Idag har jag lämnat äldsta sonen som ska på konfaläger i drygt en vecka. Det blir tomt när det saknas en ur "flocken"... :(


Därefter åkte vi och veckohandlade.. jösses, vad det går åt mat, när alla är lediga. ;) Kylskåpet gapade tomt och behövde fyllas på med lite nytt! Jag älskar ett välfyllt kylskåp, med goda pålägg, grönsaker och färsk frukt! 


Nu ska jag kika in på mina två favoritbloggar, när det gäller mat; Victoria och Linda är superduktiga i köket och delar alltid med sig av många riktigt goda recept!


Dagens lunch blev en snabb sådan, en smoothie av mango och persika. Skönt att slippa tänka på lunch till sig själv ibland! Viktresan efter semestern börjar nu... ;)




Shopping, ja..! Kolla in vad jag köpt på H&M! Urmysig hoodklänning för endast 299kr. 
Jag hade lite tur, för jag knep den sista på H&M i Trollhättan. *kärlek* 
(Victoria tipsade.. Tack!) Passar perfekt att strosa runt i nu när det är lite kyligare dessa dagarna.




Dags att ta tag i dagens små projekt! Vi ses senare.
Kram Mia

Inga kommentarer: