2011-08-07

Stockholm-Båstad!




Idag har vi haft besök av en barndomsvän till mig med familj. Det var supertrevligt och tiden bara sprang iväg, som alltid när vi träffas! 
Så idag har vi haft en paus från allt byggande. Mellan-sonen kom precis hem efter att ha tillbringat några sköna dagar i Mollösund, med mycket bad och fiske. Nu är hela familjen samlad och det är mysigt!




Ikväll varar vi ner med filmen Stockholm-Båstad, med Peter Magnusson i huvudrollen. Vi brukar inte hyra denna typen av film, men kan passa bra när hela familjen är lite trötta... Imorgon väntar jobb och vardag igen.


Men vi planerar samtidigt för höstens Shopping-weekend i England, som vi brukar göra, maken och jag! Längtar redan...! Det är skönt att en gång om året vara barnfria och åka iväg på tu man hand! Brukar ni göra det??


Ha en trevlig kväll, nu blir det soffläge!
Kram Mia

4 kommentarer:

Två systrar sa...

Ciao!! =) Vr har du köpt dina underbara soffor?? Kikar på ECAKT samma färg, hos The Home.se men vet inte om de är sköna...det kan ju skilja sig mellan olika Howard modeller kram kram / C

Två systrar sa...

Exakt ska det vara...hihi

Maria - Wikers liv sa...

Japp, jag å Mannen i mitt liv är faktsikt rätt bra på att få tid på tu man hand. minst en helg varje år blir det. Ibland har vi rest iväg lite längre oxå. Viktigt att åtminstone få tid till någon weekend per år, tycker jag. våra barn är ju ganska stora så vi går ofta ut och äter på tu man hand oxå, men kommer hem till kvällen ;)
Förstår din längtan! Snygg soffa förresten!

Kram / Maria

Casa bianca di Mia sa...

Sofforna heter Oxford och är köpta på MIO. Supersköna!!

Kram Mia