2011-08-01

Style by Me!

1:a augusti...

Än så länge njuter vi av soliga dagar och ljumma sommarkvällar. I butikerna börjar man dock redan ladda för hösten. Hösten är också en härlig tid!
På hösten brukar jag dra på mig mina Ilse Jacobsen och leta efter skogens gula guld; Kantarellerna! Lite senare kan man plocka massvis med Trattisar också.. Mmmm...!


För några dagar sedan började katalogerna trilla in, och jag älskar att sitta och bläddra och kryssa för sådant som jag gillar. Hihihii... någon mer som fortfarande gör så?



Gillade stilen på denna modellen väldigt mycket, classy and casual, på samma gång. :)
*klick, klick* 




H&M har tagit steget utanför ramarna och har ju nu både home-sortiment, Och framför allt en sak jag gillar... SKOR!! Mer accessoarer som matchar finns också i sortimentet. *me like!*



Med klassisk stil kommer man långt, om ni frågar mig. Kavaj är ett plagg jag gillar, men inte använder jätteofta. Det är "classy"! Och jag tycker definitivt man ska klä sig efter ålder... Jag vill inte att det ska bli "tantigt" men ej heller "tonårs-varning", om du förstår vad jag menar... ;)






Kram Mia 

1 kommentar:

My New England Dream sa...

Kjempelekkert! Akkurat slik jeg ville laget en stil collage også :)
Ønsker deg en finfin dag!
Klem Anne-Gry