2011-08-10

Svenskt Tenn



Varför ligger alla schyssta designbutiker i Stockholm!? :)


Jag får boka in en helg hos makens bror med familj, så vi kan shoppa lite. Min svägerska är också inredningstokig, så vi har mycket gemensamt.
Jag är såå svag för vissa av Josef Franks tyger... På svenskt Tenn kan man köpa metervara, både i lin och bomull. Det finns mycket fint, och Tack och lov för deras e-butik! ;)


Jag har bla klickat hem ett noteblock därifrån. Här är lite andra små godbitar som åker upp på min önskelista!







Ooops... nu kommer fönsterputsarna, dags att sluta! Vi ses senare!
Kram Mia

8 kommentarer:

Classic Style Blog sa...

ååå det där ekollonen gillar jag :))) sicken tur jag bor i sthlm då..hihi jag brukar tycka att de finaste gårdsbutikerna etc finns utanför stan..saknar en riktigt mysig stor shabby classic store i stna..fåse om jag öppnar en :)) kram och tack för besöket/Marie

Casa bianca di Mia sa...

Ja, då har du tur!! ;)
Jag tycker definitivt du ska öppna butik! Fast gör den gärna också till en e-butik! :)

Kram Mia

Johanna Stålros sa...

Ja de har sååå mycket fint....Ja även fast man bor här så saknar man vissa saker....Kram Johanna

Två systrar sa...

Ser ut som en dyr önskelista, hihi...Kram

Sjöboden sa...

Nackdelen med att bo i småstad, man blir hänvisad till nätet. Men ibland vill man känna o klämma ;)

Fint ni har i köket, kul att se hemma-bilder!

kram C

Mrs Sessan för Lifestyleblogs.se sa...

Vilken härlig blogg du har ;D Love it!

Jag sitter bara & väntar på att tekniken skall funka igen så jag kan tanka upp alla bilder från lägenheten i bloggen ;)

Ha en FAB kväll

Room of karma sa...

Tack för din fina kommentar hos mig idag!
Jag gilla också svensk ten. Jag vill ha en kudde från dom. Det får bli en önskan från tomten i år??

kram CC

Casa bianca di Mia sa...

Ja, önska kan man alltid göra! ;) Det är ju gratis, åtminstone!! hihi..
Vissa saker hamnar väl på önskelistan för evigt... men det är kul att drömma. :)

Kram på er!!!
Mia