2011-08-06

Trappa i GrovEntrén!

Jag har världens bästa make! Duktig som bara den! *kärlek*




Igår började han bygga på trappan upp till tonåringens rum. Vi vill ha den ljus och luftig, så det blir en öppen trappa som sedan ska målas vit. Det här kommer bli hur bra som helst!
I övriga huset är vi väldigt försiktiga med val av tapeter, vitt med diskreta mönster. Men i denna lilla hallen tog vi ut svängarna och satte ett helt stjärnbanér på väggarna. Hihihiii...




Nu ska jag ta itu med köket.. först plocka undan disken efter vår något sena frukost. Vi unnade oss en liten sovmorgon och långsam start på dagen. Sen ska jag måla! Återkommer givetvis med lite bilder från vårt kök sen, när ordningen är återställd.


Hoppas Du får en fantastiskd  dag!!
Kram Mia

4 kommentarer:

Maria - Wikers liv sa...

Ja, visst är det härligt att ha världens bästa make! Det har jag oxå ;) :)
Såklart blir trappen hur bra som helst! Gillar tapeten. Jag är annars likadan, försiktig med färger och mönster på väggar... Kul att få se lite bilder från ert hem. Gillar ditt skrivbord!
Ha en fantastisk helg, kära du...

Kram / Maria

Casa bianca di Mia sa...

Haha.. Vad roligt att du också har världens bästa make! Då har vi var sin! ;)

Skrivbordet är ett loppisfynd. Jag gillar det väldigt mycket!
Önskar dig en fin helg, du med!

Kram Mia

My New England Dream sa...

Så stilig! Kjempemorsomt med en stripe som skiller seg ut også :) Gleder meg til å se resultatet når trappen er ferdig.
Ha en fortsatt fin helg!
Klem Anne-Gry

Room of karma sa...

Snyggt! Det är tur att man väljer sin man:)! För då väljer man den bäste! Hälsa kärleken.


kram CC