2011-08-19

Vem är mest betydelsefull för mig?

Jag fick en utmaning av min vän, med bloggen Room of Karma. Den går ut på att beskriva den mest betydelsefulla personen i mitt liv. Jag har många betydelsefulla personer i mitt liv, men ska jag välja den bästa... 

..då finns det bara En, som kommer först; Min underbara make!


Han är varm, otroligt omtänksam, kärleksfull, lugn och trygg. Den som står bakom mig i allt jag tar mig för, i både medgång och motgång. Jag tar alla beslut i samrådan med honom.




Det finns ingen bättre pappa till mina barn och ingen bättre man för mig! Jag älskar honom över allt annat!!




Tillsammans bygger vi vårt drömhus och delar intresse för design och inredning. Han är superduktig på att snickra och drömmer om en egen hantverksfirma en vacker dag. Han är noga med vad han äter och tränar gärna på gym. När vi träffades "bodde" han på gymmet och jag med... tillsammans hade vi det som en vitaminkick var och varannan dag. Nu blir det annat som går före... Men muskler.. det har han fortfarande! :D




Jag älskar dig och ser fram emot att få dela resten av mitt liv tillsammans med dig!

5 kommentarer:

Room of karma sa...

Fin man & fin kärlek! Ni för alltid.

kram CC

Maria - Wikers liv sa...

Fin och rolig läsning! Härlig bröllopsbild! Så många fantastiska män, det finns runtom ;) :)
Trevlig helg!
Kram!

Casa bianca di Mia sa...

Tack!

Ja, visst är det härligt att det finns så många bra män! :)
Önskar er en trevlig fredag-kväll!!
Kram Mia

Birgitta sa...

Vilka vackra ord Marie till din make. Ja, han är riktigt bra o duktig tycker vi med. Kram <3<3

Miriam sa...

Så fint skrivet! Vacker bild på er :-)

Beskow-kalendern är en julklapp från mormor, tror hon köpte den genom sin bokklubb!

Kram Miriam