2011-08-25

Vinterbröllop!



Idag har jag redigerat lite bröllopsbilder!
Vi gifte oss i Sälens fjällkyrka, i januari. En helt underbar upplevelse med bara de allra närmaste på plats!
Jag har köpt ramar och nu har jag äntligen beställt förstoringar på några av våra bröllopsbilder. Dessa ska jag sedan sätta upp i vårt sovrum. Det kommer nog bli hur fint som helst!
Fotografierna har jag redigerat om till svartvita, för det är ju sååå snyggt! :)




Vårt sovrum ska ju så småningom få sig en liten makeover.. nya tapeter, ny säng och snygga garderober. Jag är i stort behov av garderober!! :) Men för att piffa lite under tiden, blir fotografierna en rolig detalj.


Ha en fortsatt mysig kväll! Jag för min del, ska krypa upp i soffan med en kopp tea och varva ner lite... 
Kram Mia

3 kommentarer:

Maria - Wikers liv sa...

Det där blir kanon i sovrummet!!! Jättefina svartvita foton!
Kram / Maria

mrs Sessan för Lifestyleblogs.se sa...

Vad vackra bilder, måste vara härligt att ha dom som tavlor.

Tittar in & önskar en fin fin helg

//Sessan

Casa bianca di Mia sa...

Tack!!

Önskar er en fantastisk helg!

Kram Mia