2011-09-30

by Maria Montazami!

God morgon!

Idag är det fredag, mina vänner!! Om ni visste vad jag längtat efter denna helgen..!
 För nu i helgen ska vi äntligen hämta hem våra små valpar! Tjohoooo!!!
Jag har haft svårt att sova till och med... jag funderar på hur vi ska valpsäkra huset, så de inte kan trilla ner för någon trappa osv. Framförallt nattetid då..
Kanske man får ha en liten valphage i början, som man ställer hundbädden i. Vi har ju öppet lite här och var i huset.


Koppel, hundbädd och transportbur är inhandlat och i helgen ska min kära make få bygga en rasthage utomhus, eftersom vi inte har något staket runt tomten ännu. Då har vi köpt nät som vi ska sätta upp, så de har en stor hage att springa och leka i när de är ute. För de är ju snabba de små liven, och jag vill inte att de springer utanför tomten. Även om det bara är en liten grusväg som går utanför...


Jag är nog inte ensam om att gilla Hollywoodfrun, Maria Montazami! Och har ni sett hennes väskkollektion!? Jag har sett en del av dem, och jag gillade flera. ;) Men jag tyckte det var lite roligt att hon även designat hundhalsband och koppel också! 
Nu är väl dessa alldeles för stora för mina små Chihuahua-flickor kanske.. men elegant är det! Ääälskar denna bilden på henne och hennes söta hund! :)


Ha en underbar fredag!!
Kram Mia

Inga kommentarer: