2011-09-15

Dessa små underverk!

Igår var jag hos min väninna hela dagen. Det är så roligt att vi har tid att umgås numera! Vi är barndomsvänner och våra föräldrar har också umgåtts i alla år. Jag har alltid arbetat mycket och sällan varit ledig, när hon är det. Men nu tar vi igen det och det är underbart att ha ett normalt socialt liv, där det finns utrymme att umgås med våra vänner. :)




Det är svårt att sitta still och dricka kaffe och prata, när det finns sju busiga, gosiga valpar i rummet brevid! Nu är de redan sex veckor gamla och det är full fart!! *underbart*


Jag ska köpa en valp, eller möjligtvis två *blink, blink* Men jag har inte bestämt mig för vilken det blir ännu... Vi är lite kära i samma valpar och hon ska själv behålla en. För min del skulle jag gärna ta dem allihop!
När hon med familj, åker till Spanien om några veckor, blir huset fullt av Chihuahua här... för då ska vi vara hundvakt, och hon har fem stycken, med nya valpen!! hihi... Det kommer nog bli full rulle... ;)


Nä, dags att göra lite nytta! Hoppas du får en fin torsdag!
Kram Mia

5 kommentarer:

Birgitta sa...

Oj Oj, då får du mycket att göra!!! Ha, ha.

Room of karma sa...

ååååååååååååå så söta!!! Men den gråa i mitten är ju helt ljuvlig. Är det en hona eller hane? Välj den Mia:) Den skulle passa fint i hop med Lotta Pottansson (samma kulör:))

Här med så bokar jag upp mig på att alltid ställa upp som hundvakt:)! Glöm inte det.

kram CC

Maria - Wikers liv sa...

Ja, den lille gråa är bedårande!

Kram / Maria

Casa bianca di Mia sa...

Haha.. Väldigt bra att ha en hundvakt på lut! *love U*
Den grå är en tik, men den sötnosen är redan tingad till väninnans mamma. :)

Kram Mia

Marias Hörna - Njut av livet ♥ sa...

Vilka små underverk du har där. Så bedårande. Kul att vara hundvakt får jag säga. När jag kikar i din blogg så får jag bestämt för mig att vi bor i samma stad :) Önskar dig nu en fin torsdag och en skön helg. Kramar Maria