2011-09-01

En andra chans!



Kycklingen står i ugnen.. och snart ska jag göra pastasallad till. Barnens önskemål till middag idag!
 Samma recept som jag gjorde till tonåringens konfa-buffé! Den var en succé! :)


Ikväll ska jag koppla av i soffan med lite läsning inför valpens ankomst.. Som vi längtar!!


Sen måste jag titta på programmet; en andra chans! Helt fantastiska människor, som varit med om fruktansvärda olyckor, men som fått en andra chans i livet... 


Vad gör du ikväll??


Kram Mia

3 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Aha, då förstår jag. Så kul att hitta en blogg-granne :)

En andra chans är jättebra, tyvärr missade jag det idag - tur att SVT Play finns.

Jag önskar dig en fortsatt fin kväll!
//Sofia

Karna sa...

Åhhh så koselig, får dere ny valp...gulp....Grattis så mye, kos dere MASSE og ha en fin helg!

Casa bianca di Mia sa...

Sofia; SvtPlay är perfekt! Och även tv4 play. :)

Karna; ja, det ska bli underbart! Jag längtar jättemycket.. Ha en trevlig helg!