2011-09-07

God Morgon!

Här i småstaden blåste det en mindre storm inatt! Jag hade lite svårt att somna, för det var ett väldigt väsen på utsidan. Vi som har skogen runt knuten, kunde höra hur vinden tog fart mellan trädkronorna.


Vid mitt frukostbord i morse; färska frallor och goda pålägg. Färskpressad juice av blodapelsin... levande ljus och mormors vackra silverbestick. 
Lite lyxig frukost mitt i veckan är inte så tokigt!




Idag har jag en ledig dag, alldeles för mig själv! *mys*
Så jag tänkte börja dagen med att vara lite nyttig och åka in till gymmet. Kanske koppla av i solariet en stund och drömma att det fortfarande är sommar... :)


Önskar dig en alldeles förträfflig dag!!
Dags att packa väskan och åka..
Kram Mia

4 kommentarer:

Sjöboden sa...

Lovley!! Ser underbart ut.
Själv tuggade jag i mig mackan samtidigt som jag hängde upp tvätt, borstade tänderna på 4-åringen och hade 1-åringen på armen, pust....
meeen får ta lyxfrukost en annan dag ;)

O den där pläden skulle jag också vilja ha supersnygg....synd bara att den kostar därefter!

Kram C

Room of karma sa...

Mat siler sätt fart på den grå vardagen:)! Gillar att piffa till det när det är som gråast. Din frukost ser ljuvlig ut. Kanske skulle du och jag göra en god fruksot ihop?!

Ha en fin dag!
kram CC

Mrs Sessan för Lifestyleblogs.se sa...

Visst är tavlan snygg, lagom färg klick liksom & happy motiv.

Vilken mysig frukost *blev hungrig*

Massa lycka till på träning! Själv ska jag gå en lång sväng idag & sträcka ut ömma kroppsdelar. Fy vad vädret gör med oss som har onda kroppar :(

Glada kramar från Sessan

Casa bianca di Mia sa...

haha... Caroline.. tur att vi mammor fixar sånt! Jag gillade pläden, men det gjorde inte mannen riktigt.. ;)
CC, det hade varit väldigt mysigt med en frukostdejt..! :)

Kram Mia