2011-09-02

Happy, happy Friday!!



Idag har jag träffat min Personliga tränare på gymmet för första gången!
Vi gjorde ett anpassat träningsprogram till mig i gymmet. Det är några år sedan jag tränade så regelbundet, och nu skrek mina muskler.."vad f-n gör du, vi sover!!??" 
Jösses, vad klen jag är! Hahaha... Under vissa övningar darrade musklerna som ett asplöv, och jag tänkte herrejösses.. det här var inte igår, mina muskler ligger under huden och ill-sover!! hihii...




Ja, ja... jag ska nog få liv i dem igen! Det var väldigt skönt efterråt och jag är glad att jag äntligen kommit igång igen. Fördelen med en PT, är ju att bli peppad att både ta sig till gymmet, men att man inte slutar när det blir jobbigt, utan fortsätter gå dit... Nog om det! :)


Min älskade make är på väg hem, han slutar tidigt idag. *love* 
Så nu ser vi fram emot att fira helg!
Ikväll ska vi åka till min väninna och gosa med valparna igen, för nu är det dags att välja ut vilken som ska få flytta hem till oss om några veckor! *längtar!*
Jag lägger självklart in en bild på valpen, när vi valt!


Önskar dig en fantastisk fredag! och en alldeles underbar helg!!
Kram Mia

Inga kommentarer: