2011-09-08

Inspiration Sovrum!

Go´ Kväll!




Nu är det mycket sovrum som upptar min tankar. Jag är fast besluten vid att jag vill ha en stoppad sänggavel med knappar! Det är såå snyggt och elegant..!
Imorgon ska jag träffa en vän som är möbeltapetserare. Kanske hon kan hjälpa mig lite, då jag tror, att det är inte helt lätt att få till det sådär snyggt.




Jag är inte alltid en kvinna med tålamod... och får jag inte ordning på det som jag vill, slänger jag ut skiten och tänder eld på det!! Sen får jag ringa henne lik förbannat...! ;)
Så då är det lugnast för mig och mina nerver, att hon hjälper mig redan från början. Men jag vill helt klart ha med ett finger i spelet... dvs jag gör det mesta, (förhoppningsvis) med hennes uppmuntrande glada tillrop!


Tyget,vit mocca, som jag köpt och ska klä den i... häumm... är inte direkt gratis, så det är väl bäst att ta hjälp av ett proffs! ;) hihihiii....


Ha en underbar torsdagkväll!
Kram Mia

5 kommentarer:

Maria - Wikers liv sa...

Lycka till med sängfixet! Visst klarar du av det utan att bränna upp "skiten" ;) Bilderna är super!
Ha en trevlig fedag fina du!
Kram / Maria

Två systrar sa...

häfta och limma, dra och slit lite går det nog bra!! :-) hihi, tack för fina ord!! Jag kan ju tala om att jag grinade hela programmet, när Petra talar om hur hon gjorde för att ta hand om mina barn och vad Linus sa, att han trodde det var en sten, det blir bara för mycket ibland!!! Alla borde ha en Petra i sitt liv!!! Kram

Casa of Mia sa...

Härliga sovrumsbilder! kul att förnya lite.
Ps du har en utmaning att hämta hos mig, det är frivilligt såklart. Trevlig fredag

Casa bianca di Mia sa...

Tack! Jag ska nog fixa detta... skam den som ger sig!! ;)

Önskar er alla en fantastisk fredag!!

Kram Mia

Skattelyckan sa...

Det kommer säkert bli toppenfint!Du är ju en riktig fixer. Kram Kickan