2011-09-23

Kaos i Vardagsrummet!

Ikväll började vi möblera om i vardagsrummet!




Tavlan jag är så störtförälskad i såg jag att Sessan köpt och ska hänga i sin nya lägenhet! *avundsjuk* Jag vet inte var man kan köpa hennes konst, Marianne Aulie,  men jag skulle väldigt gärna vilja ha den tavlan!! Vet du var man kan köpa den, får du väldigt gärna tipsa mig!! :) Jag skulle bli sååå glad!


Såhär på en fredagkväll, släpar vi runt soffor, matbord osv. Men nu har vi tagit en paus, för vi ville softa lite framför TVn också. Jag tror att det kommer bli bra, men det saknas lite detaljer och möbler. Bland annat vill vi ha ett sidobord och jag har letat lite på nätet. 




Ikea har ett vanligt vitt, som är helt ok. På Mio möbler hittade jag ett som är i samma serie som vårt soffbord, med en skiva som liknar drivved. Och så hittade jag det som du ser nedan i collaget, med betongskiva på.. Och jag blev genast kär i det...!




Nu ska jag återgå till vårt lilla projekt, sen är det dags att stänga de små blå, för idag!
Sov gott, vi ses imorgon!
Kram Mia

1 kommentar:

Birgitta sa...

Hej spännande med att möbler om! Visa mig bilden på clown tavlan. Så kan jag nog måla en likadan till dig om du vill. Kram Mamma