2011-09-14

Lyxhustru!

God morgon!


Med tanke på vädret de senaste dagarna, är jag glad att jag löst gymkort.. Det är inte roligaste vädret att promenera i! Igår lapade jag lite sol i solariet, och låtsades att jag låg på en strand på Mallis... hihi...
Idag händer det inte så mycket spännande egentligen. Jag går här hemma och tvättar och pysslar lite.


Jag väntar på att min utbildning ska starta.. Åååh, vad jag längtar!! Men det är inte fy skam att vara hemma och leka lyxhustru heller... ;) Helt plötsligt ha lite tid för mig själv, när jag inte jobbar med papper, kunna ha middagen klar när resten av familjen kommer hem.. :)




Ikväll ska jag titta på Leila bakar i Frankrike, och sedan Jamie Oliver. Leila kommer ut med en ny bok snart och jag har redan förhandsbokat mitt exemplar! Som sagt... jag älskar kokböcker! Och denna ser jag fram emot!


Hoppas du får en fab onsdag!
Kram Mia      

1 kommentar:

Två systrar sa...

gymkort...det var ett ord som väckte ångest :-) Ser också fram emot hennes bok..love her!!! Böckerna är så snygga dessutom! Kram c