2011-09-20

Mamma-Dotter Time!

Idag ska jag åka ner till Göteborg och träffa min lilla mamma. Vi ska shoppa, fika och bara ha det bra!


Det var ett tag sedan vi tog oss en shoppingrunda, så nu är det dags.
Jag vill känna och klämma på en liten sak, jag ska önska mig i julklapp... För jag har riktigt dålig fantasi när det kommer till presenter. Men den här lilla skönheten hade jag ändå tänkt köpa, men då kan ju min älskling få köpa den till mig istället! Bra, va!!? ;)


Dessutom behöver jag titta efter någon vinterjacka till lillprinsen, och så vill han ha en ny Hugo Boss-mössa.. frågan är om jag kan hitta en sådan här, vi köpte ju den i England förra året. Men Göteborg har ju några butiker med märkeskläder till barn, så jag får väl titta där. 
Min käre make gillar att skämma bort våra barn, och då blir det inte lätt när de växer ur sina favoriter!


Jag brukar dock sälja barnens märkeskläder på Tradera, då de knappt syns att man använt dem! Jag skänker ofta till välgörenhet, såsom kläder, leksaker, och andra prylar. Men dyra saker, som märkeskläder, det skänker jag faktiskt inte bort! :)


Nä, nu väntar nog mamma på att jag ska ringa och säga att jag är på väg ner...
Ha en fin dag, så ses vi senare!
Kram Mia

Inga kommentarer: