2011-09-12

MATEUS BUTTERFLY!!

God morgon Måndag!!


Hoppas ni haft en bra helg!
Jag har hunnit med massor, både småfix här hemma och en liten biltur ut på landet, som jag skrev om i förra inlägget! :)


För några dagar sedan var vi i Göteborg och strosade runt i affärer. Det är inte ofta vi tar oss tid till shopping och cafe´besök, men ibland så...
En sväng in på NK.. jag ville ju klämma och känna på pläden från Lexington... Och den var fin, men fick inte följa med hem. Maken hittade handdukar han tyckte vi skulle köpa... vi återkommer till dem!
Jag är så lycklig över att ha en man som delar mitt intresse för inredning och snygg design!! 
Så när han föll för ett stort, ljusgrått fat från Mateus, kunde jag bara hålla med: Köp!!! :D




Senare på kvällen skulle det invigas, med pastasallad hade jag tänkt.... men lillprinsen hade andra planer.. ;) Och vad tycker ni..? Det funkade ju bra till det med!!




Här hemma ska jag mest tvätta, rensa utekrukorna från sommarblommorna, som gjort sitt nu. Sen måste jag ta ett litet röj i vardagsrummet... det ser ut som en tornardo gått fram där, efter helgens bus och lek! 
Hoppas du får en fab måndag!! 


Kram Mia

2 kommentarer:

Två systrar sa...

hallå där!! Köpte boxarna för några veckor sen, typ 75:- styck! :-) snygga va! tänkte de ksa få stå i Lillemans rum så småningom!! :-) Nu ska jag se klart hollywoodfruar!!! herregud vilken värld de lever i...Älskar Maria M :-) Trött efter 2 föreläsningar idag! Kul men lite slitigt att vara på tå hela tiden! Kram C

Casa bianca di Mia sa...

Dom var skitsnygga!! Måste nog skaffa mig det! :)
Jag missade hollywoodfruarna, jag får ta och se reprisen... Maria M är ju bäst! :)

Föreläsning... det var modigt av dig! ;) Själv skulle jag nog lida av lite scenskräck.. hihii

Kram Mia