2011-09-19

Min Nya Skafferidörr!

God morgon gråa måndag!




Idag är jag hemma med barnen, och vi ska inte göra något speciellt alls.. Jo, ikväll ska jag börja tillverka knapparna till sänggaveln jag ska göra! 43st knappar ska klippas och monteras.. och jag längtar efter det färdiga resultatet redan! :)




Nu har jag ialla fall målat min skafferidörr, och jag är väldigt nöjd med resultatet! Tyvärr är kvaliten på bilderna riktigt usel idag, men det får gå ändå. Jag glömde att fota före, så jag tog en bild på toalettdörren, som ser likadan ut som skafferidörren gjorde innan. Dörrarna i entre'n kommer dock bli vita, för vår entre' är så liten och mörk ändå!


Vad tycks!? Nu ska bara foder och lister målas också.. men Rom byggdes ju inte på en dag.. eller hur!? ;D


Ha en fin måndag!
Kram Mia

5 kommentarer:

Två systrar sa...

ha! Vad kul, ser ut som hos min syster!! ;-) Hon gjorde exakt likadant....go fjuru go!!Kolla under fliken kök! :-) supernyggt blev det!! Bra jobbat!! Kram C

Casa bianca di Mia sa...

Tack!!
Vad lustigt, det måste jag kolla.. men du tittade väl inte på listerna som behöver målas.. eller tavelhyllorna som ska bytas till vita, va???!!! ;)

Kram Mia

Room of karma sa...

Det är min stil. Svart och vitt det gillar jag!

Kram CC

Maria -Wikers liv sa...

Dösnyggt!
Kram

Sarah James Larsson sa...

Vad roligt att jag hittade hit till din dörr!! Så himla fint det blev. Vad tyckte du om att måla en större yta med färgen? Det får du berätta nästa gång vi ses.
Kram från Alboga.
PS. Får jag låna dina bilder till vår blogg? Det skulle vara roligt att visa ett projekt som är så tufft...
du får gärna skriv en rad hos mig om du godkänner.