2011-09-08

Muggar mm.

God morgon!


Idag skiner solen, och jag hoppas på en strålande dag.
Jag ska ut och leta maskeraddräkt till lillprinsen, som är bjuden på maskeradkalas i helgen.
Han vet inte riktigt vad han vill klä ut sig till, så jag får väl se vad jag kan hitta..



Härom dagen lämnade mina barn en present till fröknarna på dagis. De skulle fått dem före semestern, men då fick barnen vattkoppor. Så nu har vi äntligen fått gjort det! :)
Av någon anledning var det ingen insamling till fröknarna innan sommaren..?! Men det tycker jag att de är värda, så då köpte jag ialla fall ifrån mina barn, att ge dem.


Dessa personliga muggar, beställde jag på muggar mm. Superbra gjorda och fort gick det också! Kika in på deras hemsida, för de har mycket fint, Och prisvärt!


Ha en skön torsdag!
Kram Mia

1 kommentar:

Casa of Mia sa...

Jättefina muggar! Min stora tjej fyller 8 år om 1,5 vecka och hon vill ha maskerad så jag har precis gjort iordning inbjudningkort. Hon vill vara en HÄXA, känns ganska lätt att ordna en då! Ha en fin torsdag