2011-09-10

Mulberry!

Hej mina vänner!



Idag ska jag lämna lillprinsen på maskeradkalas en stund. Han fick sin efterlängtade Spiderman-dräkt,men huvan vill han inte ha på sig... Och det går ju lika bra utan! :)


Jag har surfat runt lite efter kläder till hundar. Små Chihuahua behöver ju kläder, när det blir lite kallt ute, även om jag tycker att det ser smått töntigt ut! Framförallt när man spökar ut dom i diverse accesoarer.. :(
Men, men... nu är det ju nödvändigt, även om det bär mig emot. hihi...


Denna lilla godbit från Mulberry, skulle jag faktiskt kunna tänka mig... ;)





Ha en FAB lördag!
Kram Mia

5 kommentarer:

Nicky sa...

haha vad söt! Ha en mysig helg! XO

Casa bianca di Mia sa...

Visst är den! :)
Önskar dig detsamma!

Kram Mia

Maria - Wikers liv sa...

Jättesöt! Men sy själv, vetja! Då får du precis som du vill ha det ;)

Kram / Maria

Två systrar sa...

hahaa...undrar om hunden håller med, men den var ju neutral och ser faktiskt bekväm ut! :-) I usa fanns det stora butiker med kläder för hundar, jag hittade en liten i Fort Lauderdale och trodde först att det var dockkläder...tänkte börja shoppa till dottern när jag såg att det var hundkläder :-) haha kram C

Casa bianca di Mia sa...

Maria, såå duktig är jag nog inte med symaskinen.. ;)

C: haha.. Ja,det vete katten...!!? det finns nog hur mycket hundkläder som helst! Men det ser ju inte klokt ut ibland! hihi...

Kram Mia